Author Topic: Perisai kamera  (Read 802 times)

Max_ady

  • Moderator
  • Full Member
  • *
  • Posts: 1387
    • View Profile
Perisai kamera
« on: October 20, 2009, 03:51:39 PM »
salam geng.

mana nak dapatkan kamera armour macam gambar dibawah. Saya ada banyak kali mengambil gambar untuk sukan lasak termasuk paintball dan juga hiking didalam hutan. Salah seorang kawan saya baru pecah dia punya bahagian dalam lense kamera kerana kene firing dari paintball.
      Sekarang saya banyak ambik Video pakai SLR kerana gambarnya lebih menarik dari video HD biasa. kalau takder mungkin saya akan buat sendiri, tapi kalu ada jual lagi bagus. kamera baru beli, kalau boleh tak nak rosak cepat-cepat. Dah pergi digital mall tadi tapi rata-rata diorang tak tahu menahu mengenainya.

Thanks.


Skynet

  • Mods
  • Senior Member
  • *
  • Posts: 4601
    • View Profile
    • http://www.firdausradzi.com
Re: Perisai kamera
« Reply #1 on: October 20, 2009, 04:01:08 PM »
kat masia mmg susah nk jumpa..ke tak jumpa langsung..

biasanya aku selalu nampak iklan2 kecik dlm magazine camera omputih-outdoor photography pasal casing2 camtu..memang kena order la nampak gayanya. 1 lg, tak semua model kamera ada armor ni tak silap aku. kalau ada pun model lama2 skit.

tp kalau bole DIY lagi bagus. :D

selamat maju jaya max ady.


hypershade

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 307
    • View Profile
    • http://www.fatlizard.com
Re: Perisai kamera
« Reply #2 on: October 30, 2009, 04:52:57 PM »
kena order nih bro,tp tak pasti klau kt s'pore dah ada ke blom..

grapevines

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Perisai kamera
« Reply #3 on: November 06, 2009, 12:15:21 AM »
Wow nice camera ni. Aku lepas tgk pun stim. Hopefully u can find one. Ble dh jmpa tu tayang la kat gua beb :)