Author Topic: Pendatang baru meminta izin  (Read 2543 times)

XS RiZAL

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 17
    • View Profile
Pendatang baru meminta izin
« on: July 04, 2013, 12:52:48 AM »
Assalamualaikum semua warga pergh! Saya dengan segan dan silu milu nya nak join forum ni bersama sama abang2 taiko dlm dunia kartun dan komik malaysia ni.Dulu pernah ader acc pergh pehtu lama x login skang password pon dah lupa hahah.Btw..saya budak baru lagi dlm dunia komik dan kartun ni.so byk benda yg nak kena belajar.Harap abang2 semua sudi memberi tunjuk hajar kat saya cepat,mesra dan betol!SEkian mekaceh
« Last Edit: July 04, 2013, 01:04:17 AM by XS RiZAL »

aimurban

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 1864
  • ibn ahmad
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #1 on: July 04, 2013, 10:15:25 AM »
Selamat datang kembali! Ade gaya kartun semuka ko nih.. publish kat mana?
"The sacred month is for the sacred month, and for violations is legal retribution. So whoever has assaulted you, then assault him in the same way that he has assaulted you. And fear Allah and know that Allah is with those who fear Him." (Al Quran, Surah Al-Baqarah 2:194)

WAVE RIDER

  • Moderator
  • Ultra Member
  • *
  • Posts: 6628
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #2 on: July 04, 2013, 10:59:27 AM »
G3  yg baru ajer berkubur.. dan jugak dalam BOBOI baru nie
"Everybody runs.. Fletcher.. everbody runs..."

XS RiZAL

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #3 on: July 05, 2013, 10:00:23 AM »
hehehe abang WAVE RIDER dah tolong jawabkan  :D

yondaime_kazekage

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 1935
  • paradox govern our lives. f#$@*& paradox!!
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #4 on: July 05, 2013, 02:06:04 PM »
G3 pun bungkus..
majalah NONA boleh pulak idup berpuluh2 tahun. kau hantar kat majalah NONA ja la
walk away. u need to do that sometimes..

Shamshir_Hassan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • 0A0
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #5 on: July 05, 2013, 09:15:10 PM »
Buat saudara XS Rizal, sebelum apa-apa saya nak minta maaf dulu kalau soalan ni sensitif, tapi kenapa G3 boleh gulung tikar?

Apa-apa pun, salam perkenalan :D
Takde kerja yang betul-betul senang kat dunia ni. Oleh itu, tak payah fikir panjang sangat. Buat je!

XS RiZAL

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #6 on: July 05, 2013, 10:42:48 PM »

yondaime_kazekage = kalu nona ader slot kartun n komik dah lama dah saya hantar.takpe..rezeki ada kt mana2. B)
shamsir_hassan = maaf tuan.ni masalah dari pihak atasan yang saya sendiri tak tau kenapa..saya pun malas nak pikir kenapa hahaha :)

Arief_hardi

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #7 on: July 07, 2013, 02:49:17 PM »
G3 pun bungkus..
majalah NONA boleh pulak idup berpuluh2 tahun. kau hantar kat majalah NONA ja la
Aik.... bungkus dah patut lah cari hari tu dah tak nampak dah

XS RiZAL

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 17
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #8 on: July 08, 2013, 03:27:39 PM »
hahaha...takpe.rezeki tmpt lain insyaallah ader :D

DinJerr

  • Moderator
  • Full Member
  • *
  • Posts: 1205
  • Buri. Hamachi.
    • View Profile
    • Hikayat Ikan Mampus (H.I.M.)
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #9 on: September 09, 2013, 06:49:20 PM »
kenapa G3 boleh gulung tikar?
Biar saya jawab: sebab orang taknak beli.

Sekian, terima kasih. :P

aimurban

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 1864
  • ibn ahmad
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #10 on: September 09, 2013, 09:29:18 PM »
Org skrg dah tak perlu majalah kartun utk gelak.. bukak je tv, dah sarat dgn program lawak jenaka! Tgk ceramah agama pun bleh gelak terbahak sejam dua. Sana sini pelawak!
"The sacred month is for the sacred month, and for violations is legal retribution. So whoever has assaulted you, then assault him in the same way that he has assaulted you. And fear Allah and know that Allah is with those who fear Him." (Al Quran, Surah Al-Baqarah 2:194)

HELLORANGE

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 1143
  • trima kaseyy!
    • View Profile
Re: Pendatang baru meminta izin
« Reply #11 on: September 12, 2013, 02:22:00 PM »
kedai mamak (kedai buku bukan kedai makan) kat tempat aku...dah berzaman majalah G3 ni berbungkus....siap letak signboard "NO FREE READING" lagi...berkira betul...
Itu sahaja yang ingin saya tuliskan..