Author Topic: NAPIRU: napiru dendam naga biru  (Read 3976 times)

faizul

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • whoa!
    • View Profile
NAPIRU: napiru dendam naga biru
« on: February 25, 2008, 04:27:29 PM »
hai semua, saya ahli baru di sini, saya juga penulis buku napiru dendam naga biru. sekadarang dalam proses untuk buat napiru bahagian ke dua, ada sesiapa sudi untuk buat ilustrasi utk buku keda ni? ini blog saya. www.napiru.blogspot.com  :)):

hairi

  • Senior Member
  • ****
  • Posts: 2642
    • View Profile
    • wanzu's
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #1 on: November 04, 2008, 06:20:25 PM »
best giler


nuqarribu kulla ba'ied

ICeSoul

  • Senior Member
  • ****
  • Posts: 4668
  • Imagineer
    • View Profile
    • ICeSoul web
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #2 on: November 04, 2008, 06:41:01 PM »
buat komik mesti bes enchek pezul...

hairi

  • Senior Member
  • ****
  • Posts: 2642
    • View Profile
    • wanzu's
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #3 on: November 05, 2008, 10:47:07 AM »
hampeh betul, sapa ntah pakai nama aku komen di atas tu...  X:X


nuqarribu kulla ba'ied

PhoenixByte

  • Moderator
  • Ultra Member
  • *
  • Posts: 7420
  • RCW
    • View Profile
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #4 on: November 05, 2008, 10:55:04 AM »
pelik tu hairi...ko punya acct kena hack ke? cuba tanya mistik ip dari mana komen kat atas tu

dingin

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 10
    • View Profile
    • keindahan itu dingin
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #5 on: November 05, 2008, 05:44:10 PM »
ehehehe
polis kata jangan

faizul

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • whoa!
    • View Profile
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #6 on: November 05, 2008, 06:55:49 PM »
buat komik? bagus tu, dah siap buku ke tiga kita buat komik. 

alifstyle

  • Moderator
  • Senior Member
  • *
  • Posts: 2862
  • Sangat percaya dirinya boleh terbang
    • View Profile
    • http://www.cartoonrama.com
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #7 on: November 08, 2008, 12:41:26 PM »
Hairi... aku rasa aku tahu siapa yang guna akaun kau tu. Tahu sangat lah!

azharmaa

  • Ultra Member
  • *****
  • Posts: 5576
  • Sokonglah Komik Malaysia
    • View Profile
    • http://azharsketch.blogspot.com/
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #8 on: November 09, 2008, 03:27:42 AM »
siapa tahu dia makan Tauhu..

ahaha..

tumpang buat lawak bodo jap enche faizul...

tajuk buku anda menarik..akan ku beli dan baca
until tday..YEAHHH we keep on trying (*bak kata Queen)..."tak yah Cakap jer...BElaSAh JERRRR!!"
azharsketch.blogspot.com
http://urbancomics.blogspot.com/

faizul

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • whoa!
    • View Profile
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #9 on: November 10, 2008, 09:15:02 AM »
tapi buku tu bukan komik,

faizul

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • whoa!
    • View Profile
Re: NAPIRU: napiru dendam naga biru
« Reply #10 on: November 10, 2008, 09:22:55 AM »
eh? memanglahkan... eh ape ni?